3 zasady dobrej redukcji!

3 zasady dobrej redukcji! Po obliczeniu naszego dziennego zapotrzebowania kalorycznego, ( mżemy je wyliczyć sami poprzez obliczenie makroskładników i pomnozenie poprzez ilość kcal danego makroskładnika bądź wiele kalkulatorów w sieci, przychodzi czas na rozpisanie planu żywieniowego. Po rozpisaniu planu, powinieneś przestrzegać 3 zasad które wymienie poniżej – co sprawi, że Twoja redukcja staje się znacznie łatwiejsza. 1) Pamiętaj o tym, by jeść mniej a spożywać posiłki częściej co przyspiesza znacznie nasz metabolizm. Posiłki powinniśmy spożywać co okolo 2,5 do 3h a nasz rozkład posiłków powinien wynosić od 5 do 6 dziennie. 2) Drugą bardzo ważną zasadą w redukcji jest to, że wszystkie makroskładniki powinny znajdować się w każdym posiłku. Co jest bardzo istotne, brak jakiegoś makroskładnika w posiłku sprawia problem z wchłanianiem drugiego. Jeśli orgraniczymy jakiś makroskładnik naprzykład węglowodany spowoduje to utrudnianie wchłaniania białka podczas całego dnia! Spójrzmy również na nasz bilans makroskładników podczas całego dnia – powinien przedstawiać się tka jak poniżej 50% węgli, 30% białka 20% tłuszczu, co bardzo łatwo pozwala wyliczyć ile kcal potrzebujemy. Trzecią i ostatnia a zarazem najważniejszą rzeczą w diecie redukcyjnej jest nie spożywanie takiej samej ilości kcal przez cały okres redukcyjny. Dieta redukcyjna powinna trwać od kilku do kilkunastu tygodni, a kalorie powinniśmy ucinać stopniowo, dodawać trening aerobowe jak i treningi cardio. Kontrolować swoje obwody jak i wagę, jeśli waga stoi, wtedy ucinamy kcal – głównie z węglowodanów.

Kategoria: Dieta. Tagi: , ,